Header Ads

#DearMe

Wcześniejsze posty miały troszeczkę inną formę, ale zainspirowała mnie jedna, ciekawa akcja (i osoba), która mam nadzieję, również przypadnie wam do gustu. Tematyka tak naprawdę się nie zmienia, nadal będzie to tyczyło się przemyśleń typowo życiowych. Chodzi o akcję #DearMe, którą poznałam dzięki filmowi Alex There (podrzucam na dole) o takim tytule. Z racji tego, że nie prowadzę kanału, chciałabym podzielić się tym z wami w poście. 



Co to jest? Akcja ta ma na celu napisanie listu do siebie z przeszłości (kiedy miało się 12-13 lat), czyli danie sobie kilku rad dotyczących wcześniej przeżytych sytuacji, podjętych decyzji. Moim zdaniem, dzięki temu można uczyć się na cudzych błędach i pozyskać cenne wskazówki, które (kto wie?) mogą się kiedyś okazać przydatne! Tak, więc...

DROGA JA!
*bądź bardziej otwarta na nowe propozycje - jeśli życie podsuwa ci szansę, chwytaj ją i wykorzystaj w stu procentach, nie chciejmy, żeby za jakiś czas dręczyło nas pytanie "co by było gdyby?".

*nie bój się zmian - nie wszystko, co inne, wychodzi na złe, trzeba pamiętać, że czasem zmiany są potrzebne, bo przecież "wszystko się zmienia, coś jest, a później tego nie ma".

*nie żałuj - co się stało, już się nie odstanie, przestańmy patrzeć na to, co było, a skupmy się na to, co jest, zobaczmy jak możemy coś zmienić/naprawić, a nie użalajmy się nad biegiem zdarzeń.

*mniej myśl, więcej działaj - rób to, co kochasz, co uważasz za słuszne, nie zastanawiajmy się zbyt długo, bo co za dużo, to niezdrowo.

*polub siebie - nie porównuj się do innych, bądź sobą, nie próbujmy się zmieniać, a zaakceptujmy swoją osobę i dążmy do bycia najlepszą wersją SIEBIE.

Myślę, że znalazłoby się tego więcej, jednak to pierwsze rady, jakie przychodzą mi do głowy. Taka ja kilka lat temu powinna z nich skorzystać, haha. Mam nadzieję, że coś wam to da, może mieliście podobnie? Każdy popełnia błędy, ale czasami słowa innych, czy ich przeżycia mogą uchronić nas od popełnienia tych, dobrze im znanych.

Co wy napisalibyście w takim liście? :)
Widzieliście podobne filmy? Co sądzicie o tym Alex?




16 komentarzy:

  1. Przypomnialas mi, ze mialam napisac taka notke na podstawie tagu co powiedzialabym mlodej sobie, czy cos takiego :)) pewnie wiekszosc rzeczy pokrywalaby sie z Twoimi :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie mi się ten ZTwój list czyta. :)
    Podoba mi się Kochana :*
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też ta osoba inspiruje. Bardzo fajny post. Lubie czytać takie ;)

    http://xsandra-andre.blogspot.com/ Zaobserwujesz? Odwdzięczę się ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś słyszałam, ale nic więcej :)
    roxanne-writes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post
    would you like to follow each other?
    I ' ll follow back after it

    www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Napewno przekazalabym mlodszej siebie, aby nie przejmowala sie opinia ludzi bo to jedak oni moga nas zniszczyc :))

    http://edytaduszynska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, to takie pierwsze rady, które przychodzą do głowy, gdy myśli się o młodszej siebie. Ja zaakcentowałabym tą ostatnią: jak kochać innych, gdy siebie nie można? A to właśnie tę osóbkę znamy najbardziej, cokolwiek nie myślimy...
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pomysłowa ta kampania ;] Fajnie podeszłaś do tematu. Co ja bym sobie powiedziała? Myślę, że gdybym coś sobie powiedziała, to nie byłabym teraz taka jaka jestem, więc chyba nie potrafiłabym zrobić takiego posta ;) Dlatego chwała ci za to, że sobie z nim poradziłaś ;] Pozdrawiam cieplutko!
    http://you-always-be.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tutaj też masz rację, bardzo dziękuję i pozdrawiam! :))

      Usuń

► dziękuję za komentarz! staram się za każdy odwdzięczać :)
► spam, bądź wulgarne treści będą usuwane

Szukaj na tym blogu

Obsługiwane przez usługę Blogger.