Header Ads

Nick Vujicic - życie bez ograniczeń

Podejrzewam, że większość z was zna postać Nicka. To wielki człowiek, mówca znany na całym świecie, który ma ogromny bagaż doświadczeń. Jak wiecie, piszę, o tym, co mnie inspiruję, dlatego najzwyczajniej w świecie nie mogłam pominąć tego człowieka. Jego postać jest mi znajoma od dawna, oglądałam wiele jego wystąpień (nie miałam okazji jednak na żywo). Ostatnio, tj. 30 kwietnia tego roku, mieliśmy okazję gościć go w Polsce. Wystąpił na stadionie w Poznaniu, gdzie zjawiły się tysiące osób.



Same filmy są niezwykle inspirujące, a co dopiero występy na żywo przed tak liczną publicznością. Nick nie jest cudotwórczą, ale jeździ po całym świecie dając ludziom nadzieję, pomagając zrozumieć wiele aspektów życia i najzwyczajniej dodając otuchy. Opowiadając swoją historię sprawia, że ludzie stają się jej częścią, częścią jego życia.

(źródło zdjęć: google grafika)

"Nick Vujicic cierpi na fokomelię – rzadkie schorzenie objawiające się brakiem kończyn. Jednak ten niezwykły młody człowiek pokonał niewyobrażalne ograniczenia wynikające z jego niepełnosprawności. Dziś prowadzi aktywne życie, podróżuje po całym świecie i występuje jako mówca motywacyjny, niosąc nadzieję i inspirację milionom ludzi. Nick angażuje się w działalność charytatywną, a równolegle kieruje własną firmą, prowadzi szkolenia biznesowe, przemawia na międzynarodowych konferencjach i spotyka się z głowami państw.

Bez rąk, bez nóg, bez ograniczeń! to piękna i budująca opowieść o sile człowieka, która drzemie w jego sercu. Nick Vujicic pływa, surfuje, jeździ po świecie z wykładami, kieruje swoją firmą, pomaga innym, prowadzi program w radiu. Można powiedzieć, że z jego życia płynie przesłanie: „Żyj śmiało! Ten świat jest tego wart”. Szczerze podziwiam.
Marek Kamiński – podróżnik, polarnik, pisarz, założyciel fundacji wspierającej osoby niepełnosprawne

To nie liczba rąk czy nóg decyduje o naszej sile, ale to, co mamy w głowie. Jeśli Nick uśmiecha się tak często, to każdy, kto narzeka na swoje życie, powinien się zawstydzić, a potem podnieść głowę do góry i wziąć się w garść!" (źródło - klik)

Na wystąpieniu w Poznaniu kilka dni temu pojawiło się również wielu innych, inspirujących ludzi. Możecie dowiedzieć się o tym więcej tutaj. Zazdroszczę (oczywiście w pozytywnym sensie) wszystkim, którzy mieli okazję tam być.

Ja osobiście nie miałam okazji tam się zjawić, bardzo tego żałuję. Uwielbiam takie wydarzenia, sama się zastanawiam, czy to nie jest droga, którą chcę podążać. Mimo wszystko mam wielką nadzieję, że kiedyś uda mi się wziąć udział w "spotkaniu" z nim, to byłoby coś wspaniałego. Jak na razie poluję na jego książkę, na pewno warta jest przeczytania.


Mieliście okazję tam być? Postać Nicka jest wam znajoma?
Co o tym wszystkim myślicie? :)


36 komentarzy:

  1. Podziwiam go i to, że się nie poddał. Z pewnością spotkał się z wieloma, wieloma kąśliwymi komentarzami, złymi spojrzeniami czy żartami- a on nie zamknął się w sobie, jak to się zdarza, lecz postanowił zmienić swój kawałek świata jak mógł... stał się kimś, kto pomaga innym, choć wydaje się, że pomocy może oczekiwać tylko w drugą stronę. Podziwiam, naprawdę, bardzo
    Minnimka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ja tak samo, niesamowicie inspirujący człowiek!

      Usuń
  2. Bardzo fajny post :* wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nick to naprawdę niesamowita i inspirująca osoba :)
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nick jest bardzo inspirującą osobą. 'Cyrk motyli' oglądałam kilkakrotnie, a o jego książce też słyszałam!
    http://karka-skoczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepszy. rycze na sam widok! kocham tego człowieka :)
    tak zaluje ze nie moglam jechac.. mam nadzieje ze kiedys będe mogła go zobaczyc i przytulic! :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Wczesniej nie mialam okazji slyszec o Nicki, i dziekuje ci bardzo za to, ze napisalas tutaj o nim. Podziwiam ludzi ktorzy mimo takich trudnosci zyja normalnie i jeszcze pomagaja innym! Idealny wzor do nasladowania.

    Obserwuje :)
    http://edytaduszynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że mogłam Ci przybliżyć jego postać! :)

      Usuń
  7. Nick to wspaniały człowiek, to niesamowite, że się nie poddał i żyje "bez ograniczeń". Fajnie, że napisałaś o nim post :)
    Pozdrawiam i obserwuję :D
    lavenaornora.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Such a beautiful post! I fell in love with your blog <3

    I'm following you, I hope you can follow me back <3

    http://sleepy-deer.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny post, bardzo pomysłowy, nigdy nie słyszałam o kimś takim jak Nick, ale dzięki Tobie wiem coś o świecie ;)

    http://olgascrazylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam już o Nicku w 4 klasie podstawówki, bardzo jest mi go szkoda. Jest on wspaniałą osobą, trzeba z niego brać przykład.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam coś o jego książce, podziwiam go!
    differentdiamond.blogspot.com
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam tego gościa, jest tak inspirujący! Zawsze kiedy obejrzę z nim wywiad/film czuję że nie mam zmartwień i moje narzekanie jest po prostu głupotą. Wspaniale jest wiedzieć, że są takie osoby i czerpać od nich radość z tego, co się ma.
    BLACK WORN JEANS

    OdpowiedzUsuń
  13. szacunek :o

    Pozdrawiamy i zapraszamy do siebie!
    Ajina i Lou
    ajinaandlou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam postać Nicka Vujicica, podziwiam go za tą siłę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest silny, podziwiam go za to

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym go poznać! Jest mega pozytywną osobą!

    Mam prośbę: mogłabyś poklikać w linki chociaż do kilku rzeczy z KAŻDEGO SKLEPU w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz, gdyż wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowita siła! :)
    Mogłabym prosić Cię o kliki w linki w poście? Tobie zajmie to tylko chwilę, a dla mnie to bardzo ważne :) Poinformuj mnie jak to zrobisz, a postaram się jakoś odwdzięczyć ;) Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń

► dziękuję za komentarz! staram się za każdy odwdzięczać :)
► spam, bądź wulgarne treści będą usuwane

Szukaj na tym blogu

Obsługiwane przez usługę Blogger.