Header Ads

Jak to jest lubić siebie?

Czuć się dobrze we własnej skórze nie zawsze jest łatwo. Zawsze znajdzie się coś, co najchętniej zmienilibyśmy całkowicie, to à propos wyglądu, tu charakteru. Czasem dopadają nas kompleksy, zazwyczaj niepotrzebnie, bo kiedy jesteśmy zadowoleni z siebie, po prostu łatwiej jest żyć.

Szczytem celów jest czuć się dobrze we własnej skórze.
(źródło zdjęć: google grafika)

Nie wszyscy są w stanie powiedzieć, że akceptują siebie samego w stu procentach. Jednak nie do końca rozumiem chęć zmiany stu tysięcy rzeczy, a najlepiej całkowitego upodobnienia się do kogoś innego. Halo, halo, przecież każdy jest wyjątkowy i piękny na swój sposób!

Wiele osób ma kompleksy, wynikające z jakiś tam przyjętych "ideałów", ale tak naprawdę każdy ma jakiś własny ideał siebie. Wszyscy mają jakieś mocne strony - co z tego, że nie masz idealnych nóg, jeżeli masz piękne oczy? Co z tego, że nie jest się do końca pewnym siebie, skoro jest się zaradnym? Tak naprawdę zawsze znajdzie się ktoś, kto robi coś lepiej, w jakiś sensie lepiej wygląda, ale nie uznawajmy, że my jesteśmy najgorsi i pokrzywdzeni.

(źródło zdjęć: google grafika)

Masz kompleksy? Zwalczaj je! Skoro chcesz schudnąć - zacznij ćwiczyć, zdrowiej się odżywiać. Nie musisz dążyć do linii modelki - rób to wyłączenie po to i do tego stopnia, by czuć się po prostu dobrze. Skoro chcesz być bardziej pewna siebie - zacznij pokazywać, że masz swoje zdanie, które jest tak samo ważne, jak rówieśników. Najgorsze, co można zrobić, to siedzieć i narzekać!

Dlatego starajmy się zaakceptować siebie, mimo wad, które jeśli tak bardzo ci przeszkadzają - możesz zmienić, wystarczą tylko chęci i ciężka praca. Starajmy się polubić siebie i uwierzyć, że każdy jest na swój sposób perfekcyjny. Mi prawie się to udało i staram się być zadowolona z tego jaka jestem, chodź mam wiele wad, jak każdy. :)


A wy, lubicie siebie, czy może nadal nad tym pracujecie? :)


13 komentarzy:

  1. Myślę, że nie jestem złą osobą, na pewno mam pozytywne i negatywne cechy, które staram się zwalczać :). Pozdrawiam!

    + Bardzo proszę o kliknięcie w linki w najnowszym poście: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię siebie taką jaka jestem, jednak mam wady i zalety jak każdy człowiek :p
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię siebie, chociaż wiem że mam wiele wad :)
    zapraszam do mnie
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia! Co ty na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno się odwdzięczę ; )
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię siebie, mam dużo wad, ale niektóre kocham :') ♥
    1-wszy obrazek = dokładnie ;)
    Fajny post :*
    monkey-beyourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasami jednak tak ciezko jest zaakceptowac siebie, jednak z dnia na dzien idzie mi coraz lepiej. Duzo mi w tym pomaga dieta oraz bieganie. Przeciez kazda z nas jest idealna ! :)

    http://edytaduszynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Akceptacja samego siebie to podstawa do sukcesów w życiu
    zapraszam do mnie na nowe posty.
    Bardzo mi zależy na rozwijaniu mojego bloga, dlatego potrzebuję kliknięć w najnowszym poście, pomożesz?

    http://fashionelja.blogspot.com/2015/05/dresses-for-spring-summer-2015.html
    http://fashionelja.blogspot.com/2015/05/in-striped-dress.html

    OdpowiedzUsuń

► dziękuję za komentarz! staram się za każdy odwdzięczać :)
► spam, bądź wulgarne treści będą usuwane

Szukaj na tym blogu

Obsługiwane przez usługę Blogger.