Header Ads

Jak to jest patrzeć na nasze życie?

Zastanawialiście się kiedyś, jak to jest patrzeć na swoje życie "z boku"? Jak widzą nas inni?  My patrzymy na ludzi, myśląc, że to takie oczywiste, że oglądamy ich z innej perspektywy. A nie chcieliście nigdy zobaczyć jakiegoś wydarzenia z waszego życia czyimiś oczami (tak, jakbyście oglądali nagrany film z tej chwili)? 

(źródło zdjęć: google grafika)

Ja zawsze miałam w głowie taką myśl, że chciałabym obejrzeć sobie kilka sytuacji z dzieciństwa, których nie pamiętam. Pamięć ludzka nie sięga tak daleko, najwcześniej przypominają mi się czasy przedszkola (zerówki), no może niewiele przed tym. Ja jednak chciałabym zobaczyć taką małą siebie, np. bawiącą się jakimś miśkiem większym ode mnie, jedzącą mój ukochany za malucha budyń, haha. Czy to nie byłoby czymś świetnym? Taka osobista retrospekcja. Po prostu jestem ciekawa, jak to było, jak wyglądała moja przeszłość.

Posłużenie się czyimiś oczami, może też mieć sens rozpatrzenia różnych sytuacji. Ciekawie byłoby spojrzeć na ową obiektywnie "oczami" kogoś innego i wtedy zobaczyć, co zrobiło się źle, czy rzeczywiście upierając się przy czymś mieliśmy rację. Wydaję mi się, że byłaby to przydatna opcja, sama chciałabym czasem móc z niej skorzystać, zobaczyć, jak widzą mnie inni.

Czyjeś spojrzenie to perspektywa, której nie znamy, a wydaje mi się, że ciekawie byłoby to zmienić. Dlatego uważam (odwołując się do drugiej części), że czasem czyjaś opinia, inny pogląd na sytuację to rzecz bardzo pomocna, czego czasami nie zauważamy.


Co o tym myślicie? 
Chcielibyście czasem spojrzeć na coś "czyimiś oczami"? :)




16 komentarzy:

  1. Mi czasem przydałoby się popatrzeć na siebie z boku :)
    Zaobserwowałam i zapraszam Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem się nad tym zastanawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, fajnie by było ;)

    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj, sprawi mi to wielką radość)
    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog !!! zapraszam do mnie http://365daysinblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny pomysł na post i świetne jego wykonanie :)
    MÓJ BLOG-KLIK:)
    Będzie mi bardzo miło, jeśli zaobserwujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo często się zastanawiam jak wyglądam, bo patrząc na siebie w lustrze nie umiemy w sumie siebie w pełni ocenić. Chciałabym stanąc obok siebie i popatrzeć na to jak wyglądam

    nowy post-kliknij

    OdpowiedzUsuń
  7. myślę, że inni patrząc realnie na nasze zycie, moga udzielic nam wielu cennych wskazowek ;)

    zapraszam : gertrama.blogspot.com
    Proszę o poklikanie u mnie w najnowszym poście, do wygrania post promujący ! ;)

    OdpowiedzUsuń

► dziękuję za komentarz! staram się za każdy odwdzięczać :)
► spam, bądź wulgarne treści będą usuwane

Szukaj na tym blogu

Obsługiwane przez usługę Blogger.