Header Ads

Gdzie zaprowadziły Cię internety?

(źródło zdjęć: google grafika)

Cześć! 

Mam na imię Paula, ale zwracanie się do mnie Fancy też mi odpowiada. Nie jestem nowa w blogosferze, ale pod tą nazwą i z taką ideą wychodzę po raz pierwszy. Dzisiaj przybywam, aby przedstawić mój mały pomysł na pokazanie wam świata troszkę po mojemu. Chciałabym poświęcić tą stronę na coś w stylu "konwersacji" z wami o problemach bliskich każdemu z was (typu nocne rozkminy) i "inspirowaniu" tak naprawdę na różne sposoby i różnych dziedzinach.



Takie mam wrażenie, że jeśli tu się udzielę, mi będzie lżej i może komuś też pomoże, jeśli napisze tu, co na dany temat myśli, albo po prostu przeczyta i powie "o! nie ja jeden/jedyna tak mam, może nie jest ze mną tak źle". Inpiracje natomiost to dla mnie wielka frajda, może coś z propozycji, które wam przedstawię, akurat wam przypadną do gustu? Kto wie! Może się wam wydawać, że takich blogów jest mnóstwo i najprawdopodobniej macie rację, ale jeśli postanowicie tutaj wpadać, postaram się, żeby było tu na pewien sposób "inaczej" niż "wszędzie", oraz abyście czuli się tu swobodnie i na luzie.

Tyle z mojej strony, więcej dowiecie się później,
do zobaczenia (mam nadzieję) niebawem!

Dajcie znać, co o tym myślicie! :)
Follow my blog with Bloglovin

 

2 komentarze:

► dziękuję za komentarz! staram się za każdy odwdzięczać :)
► spam, bądź wulgarne treści będą usuwane

Szukaj na tym blogu

Obsługiwane przez usługę Blogger.